godmorgon


Jag nyss, nyvaken och snygg!

Godmorgon! Vaknade runt halv 11, har käkat lite frukost och bara chillat sen dess. Idag har vi egentligen klassens dag, men eftersom det förmodligen bara var typ 6 st som tänkte komma så struntar jag i det. Så tråkigt att vi verkligen har noll sammanhållning i klassen! Men men, idag är det iallafall bal! Ska bli skitroligt, men är fan lite nervös också haha. Har nämligen 2 klänningar och har världens jävla beslutsångest om vilken jag ska ha.. MEN, fan vad kul vi ska ha!

Tänke chilla ett tag till, sen hoppa in i en lång lång dusch och sedan fixa mig i lugn och ro, hatar att stressa när jag ska sminka mig och så. Hur som helst, ska avrunda här och fortsätta facebooka lite till. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0