godmorgon / tisdag


Junia och jag på skolavslutningen.

Godmorgon! Sitter i soffan och kollar på något repris av project runway. Junia stack för en kvart sen ungefär och nu sitter jag och passar vovven. Igårkväll köpte vi massa godis och gick och kollade på The final destination 4. Se den om ni vill få men för livet. Den är inte speciellt läskig men bara sjukt äckligt brutal. Fattar inte hur folk kan gilla och titta på sånt haha.. Vi somnade någon gång runt 2 och vaknade vid halv 12 idag. Så sjukt skönt att sova ut!

Idag har jag faktiskt inga planer. Är rätt bunden till hemmet eftersom jag passar hunden så blir väl bara att chilla kan jag tänka mig. Rätt skönt men kanska trist. Börjar bli rätt rastlös, länge sedan något hände! Haha, jaja. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0