22 juni 2011

Hej på er! Jag och Emelie vaknade vid 12 idag, helt döda. Har inte varit såhär trött på länge. Men det var soligt ute så det gav mig lite energi. Passade på att slänga på mig bikinin och la mig ute i solen ett tag innan det kom moln. Sjukt skönt! Hoppas det blir soligt snart igen..

Igårkväll då. Blev spontan-utgång istället för en planerad filmkväll. Vi åkte mot gullmars och skulle till enskede men hoppade på fel buss, så vi hamnade högdalen. Där var det bara att vända och åka tillbaka till gullmars. Mötte Sebbe P, Svante & Emma. Hängde med dom ett tag sen drog vi med Felix och stack och badade i polen. Kom hem vid ca halv 2. Då poppade vi popcorn & kollade på crossroads. Mys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0