kreta stuff

Lite gulligt sms jag fick en morgon.
Från: Kreta Jocke (nån göteborgare vi träffade på splendid)
hejduuu :) har aldrig hört av mig såhär mkt till nån jag träffat på krogen men tyckte verkligen du var otroligt söt Tove! hoppas du får en bra dag :)


Fick också ett härlig fimpmärke på låret när vi var ute på kvällen av någon random grek. Märkte de först inte, bara att det sved lite. Som en kille sa, tur att vi hade druckit innan annars hade det gjort helvetes ont. Dagen efter kändes det däremot mera. Nice att man kommer få typ ett ärr där väldigt länge, men men. Vi får se det som ett minne från en väldigt bra kväll haha.

 

Åh, dessa låtar kommer alltid påminna mig om kreta. Minns hur vi alltid sprang upp till dansgolvet såfort dom kom. Inte direkt samma känsla när man lyssnar på dom hemma men får flashbacks! Så jävla sköna att dansa till! Den sista är dock en rätt dålig remix, hittade inte den rätta.





Kommentarer
Postat av: J e N n I f Ö r

aaaaaaaaoutch :(

2011-07-24 @ 11:27:46
URL: http://randomshit.blogg.se/
Postat av: melinda

ajjj :(

2011-07-24 @ 14:56:34
URL: http://lifewithphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0