ridning



Något alla kanske inte visste om mig är att jag har ridit i ca 7 år men slutade för ett par år sedan. Har varit en riktig liten hästnörd haha. Spenderade hela helgerna i stallet, veckans höjdpunkt var ridlektionerna. Har såna otroliga minnen från dessa år, inte bara pågrund av hästarna utan också pågrund alla vänner jag fått genom stallet. Men fick kanske lite för mycket av hästar & stallet till slut, andra saker lockade och jag tröttnade helt enkelt. Nu har jag inte suttit på hästryggen på säkert mer än ett år. Ibland saknar jag det inte alls, men vissa dagar saknar jag det hur mycket som helst. Inte ridlektionerna eller tävlingarna, men bara att rida ut i skogen barbacka, helt kravlöst. Minns hur alla problem och funderingar försvann när jag kom till stallet, som att bara släppa allting för några timmar. Men hur långt ifrån hästar & ridningen jag än är så kommer det alltid ligga mig varmt om hjärtat.



Kommentarer
Postat av: my elfstrand

Riktigt söta bilder! :)

2011-07-29 @ 19:05:38
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: amanda

saknar våra tider i stallet <3

2011-07-30 @ 01:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0