godmorgon


Haha snygg bild från kreta förra året. Men faaan vad bruna vi var!

Godmorgon! Sjukt bra väder så är på jättebra humör, men dock har jag fått världens nackspärr så kan ju fan knappt röra huvudet.. men men hoppas det går över snart. Träffade somsagt Emelie igårkväll, vi drog och badade med Ewelina, Chris & Jesper en liten stund sen drog vi hem och kollade på den nya skräckfilmen Insidious. Och jävlar vad läskig den var, höll på att skita på mig flera gånger. Hatar skräckfilmer så vet inte varför jag gick med på att se den men den var rätt bra så den rekomenderar jag iallafall! Nej, nu måste jag röra mig utåt för att lägga mig & sola. Vill inte slösa bort en enda sekund när de är så fint väder. Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0