Ghost

Asså på senaste tiden har jag börjat tycka de är lite obehagligt att vara hemma helt ensam på både dagarna och kvällarna. Haha, nej jag skriver inte de här för att vi såg en skräckis igår men jag är fan säker på att de spökar hos mig! Hör saker jätteofta men antar att jag kanske inbillar mig bara men härom natten när jag skulle sova såg de verkligen ut som ett kille stod bredvid mig och tittade, jag var tvungen att tända snabbt för att verkligen kolla om det var någon där, men det var de ju självklart inte. Men vågade inte sova med huvudet åt den sidan eller öppna ögonen haha. Och juste, förra veckan när jag låg och sola var de också lite obehagligt, var hemma själv, eller min brorsa var hemma också. Så känner jag verkligen hur nånting blåser mig på kinden. Kan varit en vind haha, men det kändes verkligen som at någon stod 5 cm ifrån mig och blåste jättemycket på min kind. Blev livrädd och typ slog till luften för trodde det var min brorsa som drev med mig men nepp ingen var där. Antar att det nog bara är jag som borde tas in på psyket men tror faktiskt på spöken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0