frågor & svar

hej ! du är så brun och solar mycket så jag undrade om du andvänder solskydd och sen sololja för att inte få såna där vita fula fläckar ? elr andvänder du bara sololja ? :)
Hej! Använder nästan aldrig solskydd, möjlgtvis i början när jag är lite blekare för att inte bränna mig, men sen kör jag på hawaiin tropic (i sverige iallafall) och bara lite solskydd på kinderna. Har väldigt bra pigment så bränner mig sällan! :)

hur är det att ha hund?
Kul! Älskar min lilla vovvis. MEN, det är sjukt mycket jobb, iallafall nu när han är valp. Man är så låst liksom, han kan aldrig lämnas ensam, måste alltid passas. Får aldrig sova längre än 10. Kissar inne gör han också hela tiden. Han är så busig så han är jätterolig att leka med men han bits en hel del och är så kaxig haha.

Skulle du kunna lägga ut bilder på det som du fått? :)
Har inte fått present från alla riktigt än, men ja visst kan jag göra de sen :)

hon på första bilden har jättefin klänning! vart är den ifrån? :)
Den är från salt om jag minns rätt! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0