7/7 birthday!



Hej på er! Haft en bra dag än så länge? Jag har! Låg ute och solade lite efter jag fått lite presenter av mamma. Sen drog jag och Emelie ner till sjön för att bada och sola lite, vovven följde med också men han vågade inte riktigt bada. Vet faktiskt inte vad jag ska göra senare, vanligtvis skulle släkten kommit men alla är typ bortresta så vi får ta det nästa vecka eller något. Håller just nu på att svara på alla grattis-inlägg på facebook, dom tar aldrig slut! Men blir så jäkla glad av alla grattis, ler hela tiden! Tacktacktack! Ska fortsätta nu och hoppa in i duschen strax. Vi hörs senare ♥



Kommentarer
Postat av: Alexandra Lindén

Skulle du kunna lägga ut bilder på det som du fått? :)

2011-07-07 @ 17:22:44
URL: http://Alexandraebba.devote.se
Postat av: Anonym

hej ! du är så brun och solar mycket så jag undrade om du andvänder solskydd och sen sololja för att inte få såna där vita fula fläckar ? elr andvänder du bara sololja ? :)

2011-07-07 @ 19:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0