3 juli

  

Tja! Jag och mami drog till farsta en snabbis tidigare idag. Köpte halsbandet och lite fika. Halsbandet ska jag kanske ha ikväll så då får ni väl säkert se det om vi tar bilder. Vi ska nämligen till Svante ikväll och fira att han fyller 16. Ska bli sjukt roligt faktiskt och jag är jättetaggad. Junia kommer hit om ett tag för vi ska fixa oss lite tillsammans, sen möter vi upp Emelie också. Vet inte om jag hinner uppdatera innan vi drar men de lär vi märka. Annars hörs vi imorgon. PUSS!



Kommentarer
Postat av: Ida

Oh, skulle du inte kunna visa ditt nya halsband? :))

2011-07-03 @ 21:44:30
Postat av: Anonym

vem är svante? e du på g med nån?

2011-07-04 @ 16:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0