27 juli

  

Hola hello hej osv. Läget? Med mig är de bra förutom att jag är svintrött. Ingen aning om vad de beror på, sover ju för tusan typ 10 timmar per natt? Kanske jag som gör mig seg genom att ligga inne och kolla på one tree hill dagarna i ända istället för att vara ute och få frisk luft? Men ärligt, orkar inte gå ut i detta tråkiga vädret & Sverige. Har det ens varit nåt bra väder under hela sommaren förutom i början på juni typ? Suck.. tacka fan för kreta.

Jaja, över till något helt annat. Är sjukt taggad på denna helg som kommer! På fredag kommer några sköna lirare vi träffade på kreta upp till stockholm från jönköping för att träffa oss! Jag och Junia känner oss rätt skyldiga för att dom ska få de kul här i huvudstaden så på lördag tar vi med oss dom till grönan! Ska bli så jävla roligt haha! Aja, ni kanske verkligen inte bryr er men nu får ni veta de iallafall. Vi hörs senare, funderar nämligen på att ta en powernap innan jag hoppas in i duschen. Latero!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0