26 juli

 
Bilder från igårkväll.

Godmorgon! Är riktigt cp trött men lovat Emelie att vi ska till farsta en stund idag, typ om en timme. Och här sitter jag i pyjamas, galet hår, inte ätit frukost eller något. Aja, det hinner jag nog, orkar ändå inte sminka mig. Gårkvällen vart iallafall mysig. Vi drog och köpte godis sen hängde vi på mitt rum ett tag, snackade osv. Sen tittade vi på Justin Bieber filmen, så jävla bra haha! Well well, inte så smart av mig att sitta och döda tid här när jag har rätt bråttom. Vi hörs när jag kommit hem!



Kommentarer
Postat av: Beatrice Kemter

SV: Hihi, tack så mycket! :)

2011-07-26 @ 12:49:25
URL: http://beatricekemter.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0