23.39

  
Bilder tagna nyss.

Hejhej! Hann inte uppdatera innan jag stack ut och träffade Junia. Men nu är jag här iallafall. Jag & Junia åkte runt på en roadtrip eller något här i förorten för ärenden och lite godis. Känns som vi träffade på allt och alla ikväll haha, men det var trevligt. Sen drog vi hem till mig en stund och chillade och hon var tvungen att dra för ett tag sen för att inte cykla hem i mörkret. Tänkte tvätta bort sminket nu och sätta på några oth avsnitt innan jag hoppar i säng. Ajaaaa, håller på att löka sönder också för det är så jävla varmt i mitt rum trots att jag har fönstret öppet och elementet av.. skitjobbigt haha. Men adjö med er, som killen sa idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0