2011-07-29

Godmorgon! Vaknade för en kvart sen av att min mobil blev bombad av sms. Lika bra, har inte sovit såhär länge på hela sommaren tror jag haha. Halva dagen försvinner ju verkligen.. Fast har ändå inga planer så spelar egentligen inte så stor roll. Ska käka lite frukost nu och kanske sätta på några avsnitt one tree hill innan jag ska börja fixa mig och så. Ikväll ska jag träffa Junia, och vi ska nog träffa killarna från kreta som kommer till stockholm idag. Ska bli sjukt kul! Vi träffade så mycket folk den veckan, vill träffa alla igen! Hur som helst, fruksot vare va? Vi hörs sen.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gammal är du? :)

2011-07-29 @ 14:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0