hiss & diss



Jake Gyllenhaal. Så jäkla underskattad man, att jag aldrig lagt märke till honom innan! har noterat hur snygg han är på reklamen på tv till love and other drugs, nåt att se kanske? lär ju typ drunkna i mitt egna dreggel. Han har verkligen det, som gör han så jäkla sexig!



Eminem. Jäklar vad de blev killar här då haha. nej men, hur kan man inte hissa hans musik? Har en period då verkligen hela min spotifylista består av hans låtar, tycker att texterna är så himla bra & själva musiken. bra skit! att han är snygg skadar ju inte heller..

Nytt år, nya tag, vår & positivitet. Ibland känner man sig (iaf jag) rätt nere när vädret är total kaos, slask och man känner sig allmänt trött hela tiden. då piggar de alltid upp att tänka att det bara är ett fåtal månader kvar innan våren kommer & de känns så jäkla bra att lämna allt bakom sig och starta 2011 på ett grymt sätt. ser fram emot våren & sommaren så jävla mycket nu! och för att inte tala om alla fina vårkläder som börjar komma..



Tidiga mornar. Åh, finns seriöst inte mycket värre än när klockan ringer halv 7 en morgon och bara veta att man måste kämpa sig upp så tidigt för att gå till skolan, ingen motivation, ingen ork & sängen lockar så jävla mycket. bara min säng som är ovanligt mycket skönare & varmare på morgonen än kvällen innan?

näe, vet fan inte mycket mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0