svar från frågestunden!

fick mer frågor än vad jag trodde jag skulle få, så kanske dags att svara nu innan de droppar in ännu fler. fick en hel del kränkade/onödiga kommentarer som jag valt att ta bort, tänk på vad ni skriver.. men det var väldigt många roliga också!

vilken är din favorit affär?
Zara!

vilket är ditt favorit plagg?
Absolut ingen aning.

Hur ser din drömkille ut till utseendet?
Lång, brunt eller mörkblont lockigt lite smålångt hår. underbart fint leende och bruna ögon. rutiga skjortor, jeansskjortor, converse, chinos. snygg kropp, inte för biffig, men inte för smal. riktigt manligt utseende med ett leende på läpparna.

Kan inte du lägga upp mer outfits?
Jo, kan tänka på de!

Vilken skola går du i?
Gubbängsskolan.

Vad vill du arbeta med i framtiden?
Kanske skriva för någon modetidning i New York!

Gillar du fotbollskillar?
Ja dom är söta!

vilka bloggar läser du och vilken är din favorit? :)
Läser Kenzas, hannalicious, min vänners, gaybloggen, rstahl osv.
min favorit måste nog vara rstahl & kenzas!

Vilken är din favoritfärg på nagellack?
Svart under vinterhalvåret, knallrosa på våren & sommaren.

Hur lång är du?
Tror jag är ca 172 cm.

Färgade inte du ditt hår brunt? fint är det iaf :)
Tonade mitt hår brunt i slutet av sommaren, men det har nog åkt ur nu, så nu är de väl min riktigta hårfärg.

Vad är det bästa med din blogg tycker du? :)
Jag tycker personligen att min blogg är riktigt tråkig så jag vet faktiskt inte.. vad tycker ni!?

Vem tycker du är snyggast i 9an i din skola?
Måste nog säga mig själv här..

Är du på G med anton saletros ? :)
Vet inte om man kallar de "på G", men vi brukar träffas.

Vad gör dig mest arg?
Falska människor, skitsnack & folk som dömer andra ifrån rykten och utseende.

Vad gör dig glad?
Fina vänner, sommar, solsken, shopping & resor.

Favoritserie?
Desperate Housewives.

Snyggaste kändisen ? kille/tjej ?
Snyggaste killen: Ashton Kutcher.
Snyggaste tjejen: Adriana Lima kanske.

Vem av victoria secrets modeller gillar du mest?
Adriana Lima tror jag.

Vad inspereras du mest av?
Allt från bloggar till människor som verkligen bjuder på sig själva.

Hur är du som person, förklara typ? :)
Jag är nog ganska glad av mig och försöker alltid se de positiva i saker. Jag är nog rätt omtänksam och snäll. Men kan säga ifrån om de är något som är fel. Kan inte bara sitta och ta skit & vara tyst även om jag borde ibland.

Favoritlåt?
Flipsyde - Trumpets & The killers - Mr. Brightside har varit 2 favorier väldigt länge.

Något på din kropp som du är nöjd med?
Mina ögon & mina skrattgropar!

Favoritämne i skolan?
Bild eller idrott.

Hur många läsare har du ungefär varje dag på din blogg?
Inte alls många, ungefär 50 per dag.

Hur ofta onanerar du?
Hahaha chris... du vet ju redan!

Vad är ditt absoluta drömjobb?
Att vara en av änglarna i Victoria's secret fashion show & skriva en bok om mitt liv.

Fotboll elr hockey killar? ;)
Hockeykillar!

Pisammaste du gjort? - måste finnas något :d
Kommer verkligen inte på något riktigt pinsamt, utan bara småsaker..

Hur kan du ha så himla fina långa smala ben? ( tips? ) Kram!
Först & främst, tack! Gör verkligen ingenting speciellt, föddes med långa ben men för att hålla dom smala gör jag verkligen ingenting. äter hur mycket skräpmat som helst & tränar inte. antar att jag har goda gener bara.

Hur mycke har du solat på senaste tiden? :O du e ju aningen mycke brunare nu än förr!
Haha några gånger i veckan bara!

Varför är du så jävla fin?
Aw, tack!

Är du på g med Christoffer "Chris" Hermansson ? :D
Haha nej, vi är bara kompisar! :)

Favorit tecknad serie?
Ingen aning.

Hur sköter du ditt hår? vilka produkter använder du?
Sköter mitt hår fruktansvärt dåligt. Plattar de, men använder värmeskydd från Syoss innan & gör en inpackning kanske 1 gång i veckan.

Berätta om morten, vem är han och hur träffades ni?
Jag och Morten träffades på Kreta i somras, han är från norge och var där på semester med familjen & några kompisar, och jag likaså. Vi hade väl spanat in varandra på stranden några gånger och så. Haha sen händer världens sjukaste grej, vi bara gick mot varandra helt okontrollerat och gav varandra världens längsta kram. sen umgicks vi i 2 dagar från morgon till kväll innan det var dags att resa hem till Sverige. Vi försökte ses igen efter det, men lite svårt eftersom vi bor så långt ifrån varandra. Det var bara att acceptera att det var en semesterflirt och inget mer.

Fixar du dina ögonbryn själv? perfekta ju.
Ja, jag fixar dom själv, inget komplicerat. Åh tack!

Hur lång är du o hur mkt väger du?
Ca 172 cm & väger väl ca 52 kg.

Vad är viktigast med en killes personlighet?
Att han är otroligt charmig & oemotståndlig. sen ska han vara omtänksam och riktigt snäll, med massa humor!

Vad gillar du för typ av människor?
Människor som skiter i vad andra tycker och säger och verkligen är sig själva och bjuder på sig. Folk som bryr sig om andra och struntar i skitsnack. Folk med stora hjärtan ♥

Vad är det värsta du vet med killar/tjejer?
Tjejer: Att tjejer ska vara så otroligt utseendefixerade och prata så himla mycket skit! så jäkla typiskt tjejer..
Killar: Att dom flesta låter bli att visa känslor. Lägg av med de!

Är du medveten om att typ alla killar i din skola tycker att du är snygg och typ skulle få gör vad som helst för att du skulle säga ett ord till dom?
Haha oj, nej det visste jag inte!

Kan inte du videoblogga oftare ? :)
Är riktigt kass på sånt & tycker att de är riktigt pinsamt, men kan försöka någon gång för er skull!

Vad skulle du göra om du stod o bytte om i ett omklädningsrum på HM och en kille öppnade dörren och gick in och försökte kyssa dig?
Kyssa tillbaka om han var snygg, haha!

Megan fox elr adriana limas kropp/ansikte?
Adriana Limas, mer orginellt!

Bruna/blå ögon?
Bruna.

Fest/sen sommarkväll?
Båda!

Hur gör du för att få långa ögonfransar?
Har naturligt långa ögonfransar, men använer en superbra mascara som heter telescopic!

Vad lyssnar du på för musik?
Allt möjligt! Men föredrar coldplay.

Vad gillar du mest med dig själv?
Att jag är positiv och att jag inte försöker vara någon annan än den jag är.

Varför är du så smal?
Haha ingen aning. Antar att det är mina gener.. men har inget emot att gå upp några kilon.

Hur många seriösa förhållanden har du haft?
1-2.

Förhållande eller singel?
Just nu: singel!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer bli en av victoria secrets änglar en dag, jag lovar ! :D

2011-01-22 @ 19:09:36
Postat av: sarah

Fin blogg! :)

2011-01-22 @ 20:43:15
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0