söndag


liten cambild på mig & amanda från igår innan vi drog iväg. hej på er! är riktigt trött idag, ögonen hänger inte riktigt med. var faktiskt riktigt kul igår, vi stod och skakade rumpan och dansade loss i flera timmar till massa skön musik. var ju somsagt på fest med mina brudar ewelina och amanda. ska slänga upp några bilder från igår när amanda skickat dom, glömde nämligen att ta kort med min kamera, ovanligt...

ska tvätta bort gårdagens smink nu, och göra mig själv levande eller nåt, mamma sa nämligen att jag såg ut som ett levande lik (vänta, levande lik? går de ihop?) när jag kom gående på gatan från bussen. tack mami, tack! blir en riktigt chill-söndag för mig. hur mår ni? jättekul att statistiken går upp mer och mer för varje dag också, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0