Dag 6. Typ av killar jag faller för


älskar att svara på det här haha! har verkligen en typ av killar jag alltid dras till. har en förkärlek till killar med lite halvlångt lockigt hår. han ska gärna vara väldigt lång och manlig. klä sig riktigt bra med tex chinos, converse, rutiga skjortor, snygga tshirts osv. på insidan ska han självklart vara riktigt charmig & ha ett stort sinne för humor, något jag tycker är riktigt viktigt. och såklart ska han vara omtänksam och schysst. något jag absolut inte tänder på är killar som verklien vet om att dom är snygga och visar det, usch. killar ska vara naturligt snygga utan att liksom veta om de, haha. stör mig verkligen på för bra självförtroende. en kille ska vakna upp med morgonfrilla, dra handen igenom håret och fortfarande vara riktigt sexig, eller precis när han kommer ut ur duschen. mums haha.. tycker att en kille med underbar personlighet och charm ser bra ut helt automatiskt och tvärtom. insidan spelar så jäkla stor roll!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Håller verkligen med på insidan biten! :D

2011-02-06 @ 14:03:56
URL: http://randomshit.blogg.se/
Postat av: regina

bra skrivet haha :D

2011-02-06 @ 19:21:34
URL: http://rgina.blogg.se/
Postat av: sofie

bra inlägg. håller totally med dig om personlighet går före yta

2011-02-08 @ 16:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0