victoria's secret fashion show 2011


Hade lite kul i bilen idag.

Har precis kollat klart på VS. Har redan sett den en gång men kan ju knappast tröttna. Dock tyckte jag att den inte var lika bra i år som åren innan, men fortfarande grym! Och nu är jag så trött att jag håller på att dö. Känns som att så fort jag stänger ögonen så kommer jag somna. Blir en hemmakväll igen. Ska ladda ner A lot like love tror jag, älskar den filmen och inte sett den på jättelänge så det blir nice. Imorgon har jag inga planer än.. vill åka typ till farsta och kolla runt lite. Kanske sola också, känner mig förjäääävla blek. Jaja, vi får se vad som händer. Pussss!



Kommentarer
Postat av: azalea

Du skulle lika gärna kunna vara en av dom Tove! Du har allt! Lovar att vi kommer få se dig där en vacker dag! Om du vill nu vill haha. Kram!

2011-12-27 @ 01:47:03
URL: http://azalea.devote.se
Postat av: rebecca

vart någonstans tittar du på vs ??

2011-12-27 @ 18:44:30
Postat av: Julia

Finns jackan kvar på zara? Hittar nämligen inte den på hemsidan alls! Kram

2011-12-28 @ 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0