the boy who..



Nice det skulle vara med en pojkvän right know. En kille som gillar mig precis för den jag är. En kille som inte jämför mig med andra tjejer. En kille som skrattar åt mina tråkiga skämt. En kille att hålla hand med. En kille som skiter i om jag inte är en expert på fotboll. En kille som vill se romtantiska filmer med mig. En kille som inte ljuger. En kille som gör mig glad istället för arg & ledsen. En kille med fint leende. En kille som gillar att ta töntiga bilder med mig. En kille som kan laga mat. En kille som inte skryter om sig själv. En kille att skeda med. En kille som gör mig knäsvag. En kille som ser ut som Josh Duhamel. En kille som hellre hänger med mig än att spela fifa.
Vadå kräsen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0