Q / A

Du är jättefin, din blogg också! Men jag undrar bara vart du köpt din mörkblåa jacka, jättesnygg! Och hur mycket kostade den? Puss! :)
Åh tack!! Den kommer från Zara, fick den i julklapp men den kostar tusen kronor om jag minns rätt! 

Finns jackan kvar på Zara? hittar nämligen inte den på hemsidan alls! Kram!
När min mamma köpte den så fick hon leta jättemycket efter jackan i min storlek, den fanns bara i L överallt. Men dom är dock väldigt små i storlekarna. Mne jag såg att det fanns några på rean tidigare i veckan. Om du har tur kanske du hittar! Kram. 

Hur kommer det sig att du alltid är söt trots att du gör crazy miner?
Haha kan inte svara på detta, men vad gullig du är!! 

Vad heter du på Instagram? :)
tovewaldemar heter jag! :)

Snälla Tove kan du visa spetslinnet du köpte senast? Som du typ har på dig i inlägget under här?
Skulle gärna vilja se hur den ser ut helt på :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt snygg top!

2011-12-30 @ 16:08:13
Postat av: Nina

Shit, va snygg topp!!

2012-01-04 @ 00:43:28
URL: http://closestroaddogz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0