Tillbaka



Tjena! Blev kanske inte världens längsta blogg-paus, men det är väl bra? Hatar när folk ska tycka synd om mig men har haft 2 helvetes dagar där jag bara velat gråta hela tiden, sovit hela dagarna, fått lägga ifrån mig mobilen för att inte kasta den i väggen, och bara inte haft lust att göra någonting alls. Bloggen var inte det första jag tänkte på då direkt. Men blir så jävla glad när jag läser era fina kommentarer. Dom betyder mer än ni tror!

Hur som helst! Vaknade vid 1 idag, gick upp, kollade på Ellen. Sov en timme till. Lagade mat, kollade på one tree hill. Och nu sitter jag här. Kul dag.. Jaja, ska inte klaga. Imorgon är det fredag och jag hoppas verkligen att denna helg blir fylld av roliga grejer. Behöver det! Imorgon på dagen ska jag iallafall åka och handla julklappar någonstans med mamma. Mysigt. Tänke blogga lite nu, om jag kommer på något bra. Måste ju ta igen lite! Vi hörs strax. Pusssss!



Kommentarer
Postat av: E l l i n o r ♥

Nej fyf*n VAD SNYGG! jag.orkar.inte. Kan du ge mig lite skönhet? Tack :)

2011-12-15 @ 18:22:16
URL: http://tingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0