that's enough

Nu måste jag faktiskt försvara mig lite. Jag raderar och struntar ofta i onödiga kommentarer ni skriver, men måste säga ifrån också. Inte för att det hänt värsta grejen just nu men ändå. Jag berättar ganska mycket om mig själv här i bloggen, jag skriver om en del privata grejer, tankar osv. Jag öppnar upp mig rätt mycket här. Men för det tycker inte jag att ni ska ha rätt att lägga er i allt för mycket, säga åt mig vad jag ska göra, hur jag ska göra och vem jag ska vara. Jag ska inte dra alla över en kant men ni som tar åt er. Tänk om. Jag hatar när folk säger åt mig vad jag ska göra. Speciellt folk som inte känner mig. Ni har ert eget liv, era egna problem. Sköt det, så sköter jag mitt själv. Jag vill inte verka otrevlig eller något, men jag vill bara att ni visar lite respekt. Kan vi försöka ha det så? Bra!

Och du/ni som har fått för er att Junia härmar mig eller något? Vad är grejen? Kom igen, skärp er!  



Kommentarer
Postat av: Emma

Kan du berätta om hur du sa i kassan när du skulle köpa recinolja ? :)

2011-12-30 @ 22:52:15
Postat av: susanna

tycker det är bra att du står på dig!!

2011-12-31 @ 13:23:59
URL: http://susannaeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0