Q / A

Hur gör du så att bilderna blir i sånna där små fina rutor? Tacksam för svar! :)
Laddar bara upp dom i bredden 200. Vet inte riktigt vad du menar haha.. :) 

Kan du berätta hur du sa i kassan när du köpte ricinolja? :)
Det var min mamma som köpte! :)

Hej Tove! Undrar om spetströjan igen. Jag kollade överallt efter den.. men hittade den aldrig, är den verkligen från Zara? isåfall, var det uppe eller nere avdelningen du hittade den på? och fanns det många kvar när du köpte din? Hehe förlåt för att jag tjatar om spetströjan men den är såå snygg!
Hej! Ja, jag är helt säker på att den kommer från Zara haha. Jag hittade den på övre våningen som kallas trf. Det fanns ganska många kvar när jag köpte den. Den fanns i vit, grå & svart om jag minns rätt. Om du inte hittar den i affären kan du ju alltid beställa den på nätet, här hittar du den! 

Var beställer du VS? Vilken luktar godast?
Dom kommer från Bekkas.se. Båda luktar sjukt gott men måste nog säga Mango temptation!

Vem är du mest lik av din mamma och pappa?
Jag är nog mest lik min mamma! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0