Q / A

Hur mycket kostade spetsblusen? Din blogg äger!
Den kostade 249:- och kommer från Zara! Tack så mycket!!

Vilken storlek på Hollister tröjan har du? :) 
Small! :) 

Vad fick du i julklapp?
Ska lägga upp bild på det när jag laddat batteriet till kameran. Men fick lite kläder, converse, VS grejer, pengar, en jacka, 2 presentkort, iphoneskal och lite smågrejer! 

Ååh vad fint! Vad heter appen där man kan lägga till sånna där runga bollar? :)
Phototreats! :) 

Vart är jackan ifrån?
Den kommer från Zara! 

Tror du att håret blir längre av ricinoljan? tror du att det funkar?
Blir håret inte fett av det?
Jag tror faktiskt att det funkar! Har läst massa om det och det är jättemånga som fått längre hår snabbt. Så ja, jag tror att det funkar. Mitt hår blir alltid jättelent och glansigt efter jag använt det också. Nej, jag tror inte att det blir fett av oljan. Eller det är väl olika för olika personer. Men schamponera håret noggrant efter så ska det nog gå bra!

Vad gör du för övningar när du tränar hemma? :)
Situps, armhävningar, plankan, och sen lite andra mag & rumpövningar som jag inte kan namnet på haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0