Q / A

Vad har du för bredd på din inläggssida? Asso själva området där inlägget publiceras :) och hur man ändrar den :) Undrar också vilken bredd du laddar upp dina bilder i :)
Oj, jag är verkligen inte bra på sånt där. Det är aldrig jag som fixar med designen och allt det där, så kan tyvärr inte svara på detta. Men laddar iallafall upp bilderna i bredden 600 :)

Är Wille din killkompis eller är det något mera...?
Kompis!

åh jäklar vad många läsare, kan du tjäna pengar snart? vad tror du gör att många gillar läsa din blogg?
Haha nej det tror jag inte. Hm.. ingen aning faktiskt. För att jag är ganska ärlig, berättar mycket om mig själv & så kanske. Skriver ju om lite sånt som jag själv tycker är kul att läsa i en blogg. 

Varför tog du bort inlägget, fråga Junia? :)
Skrev ju det i något inlägg under! För att det typ 2 seriösa frågor av 16. Tycker att vilka jag legat med är ganska privat haha :) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha förstår dig stackarn :D

2011-12-19 @ 11:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0