Juldagen


Snygg min iphone är nu va?! Fick skalet i julklapp!

Sitter här med oljan i håret och funderar på om jag ska tvätta ur den snart eller imorgonbitti.. Det skadar ju inte att sova med den direkt. Får bli imorgon! Har precis ätit en jättegod middag & ska snart ner igen för att käka glass, fruktsallad och lite smultron farmor gav mig innan vi åkte. Mums! Sen ska vi nog kolla på Friends with benefits tror jag eftersom mamma inte sett den än. Jag har ju inte direkt något emot att kolla på samma filmer flera gånger! 



Kommentarer
Postat av: E l l i n o r ♥

Najjj va fint skal!

2011-12-26 @ 19:46:29
URL: http://tingeling.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ååh vad fint! Vad heter appen där man kan lägga till sånna där runda bollar??:)

2011-12-27 @ 01:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0