home sweet home



Tjena! Skulle egentligen åkt hem imorgon men vi åkte en dag tidigare så kom precis hem! Var inte borta så länge, men ändå skönt att komma hem. Saknade mamma & min lilla vovve. När jag kom hem stod mamma och pyntade granen hon nyss tagit upp. Trodde julafton var över? Varför är det så typiskt min mamma haha.. 

Jaja, ska strax käka lite middag och sen ska jag bara chilla hemma hela kvällen. Vi har massa chips & dipp hemma så ska ladda ner någon film också. Mysigt! Imorgon blir det förmodligen en sväng på stan för att se vad mellandagsrean har att bjuda på och så ska jag byta lite grejer. Skriver lite senare, puss!



Kommentarer
Postat av: Julia

Vad fick du i julklapp? :)

2011-12-25 @ 19:13:58
Postat av: E l l i n o r ♥

Hahahaha pynta granen EFTER julafton kan man ju också göra :-)

2011-12-26 @ 19:49:16
URL: http://tingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0