fjärde advent


2 Bilder från i somras. Brun man var då!

Hejhej! Tänkte skriva godmorgon men klockan är ju nästan halv 2.. Vaknade hemma hos Junia vid halv 1. Hon har så jävla mörkt i sitt rum så det är fan omöjligt att gå upp. Igårkväll då? Blev ju inte mycket uppdatering. Men skrev väl att jag skulle till Junia? Vi chillade iallafall bara hos henne. Sen vid 12-1 så drog vi till donken. Där köpte vi kaffe och satt och snackade länge med Meelad & Johan. Länge sen man träffade dom. Det var iallafall jätteroligt. Sen somnade vi ganska direkt när vi kommit hem vid 3. 

Och ni som såg fram emot Junias svar på "frågestunden" om mig. Tyvärr så kommer dom inte. Finns det seriöst inget vettigare vi vill veta än typ vilka jag legat med, hur jag är i sängen osv? Hur gamla är ni egentligen haha? Jaja. Idag ska jag bara chilla hela dagen. Är supertrött.. blir en skön söndag. Ska försöka blogga massa också. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0