arg



Ah men fuck vad man önskar att man var sådär glad just nu. Har fått någon jävla sten eller något i ögat och det gör så ont att jag håller på att dö. Har typ droppat massa vatten i ögat, blinkat 143594 ggr, gråtit, skrikit, gnuggat mig i ögonen, slått mig i ögat, gråtit igen osv men jäveln ska sitta kvar. Kan varken blinka eller blunda. Och att sitta och titta hela tiden utan att blinka är ju inte ens ett alternativ. Hur ska jag sova? Hur ska jag fortsätta leva? Är så arg & ledsen. Fittöga.

"Good things happens to good people." SUGER min karma eller? Har inte hänt mig något bra på, ja, jag vet inte hur länge. Fuck this shit!!!!!!!! 




Kommentarer
Postat av: E l l i n o r ♥

Åhhh.. känner igen mig. Fick en minifluga i ögat (under ögonlocket!!!) på grönan och fick så ont så jag inte pallade va kvar liksom, när vi gick ut så fick jag ut flughelvetet genom att typ lyfta lite på ögonlocket. Satan vad skönt det var.

2011-12-10 @ 13:08:11
URL: http://tingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0