22.58


Bilder tagna i början av sommaren innan jag träffade Andrea första gången. Minns hur jag & Amanda hade solat massa dagen innan så var helt röd i hela ansiktet haha. Men då var det linne, shorts & solbrillor som gällde + att man hade hela sommarlovet framför sig. Härliga tider!

Hejhej! Sitter här och lyssnar på massa deppmusik. Inte bra, men skönt ibland. Ser iallafall fram emot imorgon. Ska träffa Andrea, hon kommer hit efter hon slutat. Ska bli jättekul, vi har verkligen massa att prata om eftersom vi ses så sällan tyvärr. Trist för hon är verkligen en skithärlig brud! Här hittar ni hennes blogg förresten. 

Tänkte sätta på mig pyjamasen nu, göra lite mackor & sen lägga mig i sängen och kolla på Hemma bäst som jag laddat ner. Ska försöka somna innan 2 iallafall så jag kommer upp imorgonbitti. Måste nämligen städa mitt rum, och eftersom jag är så lat så lär det ta ett tag. Men men, detta inlägg börjar bli lite väl långt så ska avrunda här. Vi hörs mera imorgon. Puss på er!





Kommentarer
Postat av: Malin K. Wiklund

Vad söt du är Tove! :)

2011-12-07 @ 19:18:30
URL: http://malinkw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0