13.54



Hejhej! Är riktigt seg idag! Vaknade hos Junia klockan 10, men låg kvar i sängen ett tag innan jag gick hem. Igårkväll chillade vi bara, kollade på Sex and the city 2 och gjorde american pancakes. Innan vi skulle sova började jag må så jävla illa också, trodde jag skulle spy. Så somnade med sminket på och hoppades på att jag inte blivit magsjuk. Men mådde mycket bättre när jag vaknade så det var skönt!

Är somsagt riktigt seg idag. Ska strax ut med vovven en runda innan det börjar bli mörkt. Sen ska jag bara laga lite lunch och ha One tree hill maraton. Skönt! Antar att vi hörs lite senare. Puss!



Kommentarer
Postat av: sofia

vilket solarium i farsta solar du på? :)

2011-12-30 @ 15:06:34
Postat av: soff

vem är du mest lik av din pappa och mamma?

2011-12-30 @ 16:07:25
Postat av: Anonym

Hej Tove! Undrar om spetströjan igen, jag kollade överallt efter den... Men hittade aldrig är den verkligen från Zara? :) isf var det uppe elr nere avdelningen du hittade den och fanns det många kvar när du köpte din? Hehe förlåt för att jag tjatar om spetslinnet men den är sååå snygg!

2011-12-30 @ 21:04:36
Postat av: Anonym

Ska du bara vara hemma på nyår också? Fin blogg

2011-12-30 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0