igår & idag


4 bilder från igår.

Tjena & Godmorgon! Blev nyss utkastad av Junia för att hon skulle till stugan och ville inte missa bussen, stör mig lite på hur morgonpigg hon kan vara haha, ville bara ligga kvar och sova i hennes sköna säng! Men men, nu är jag hyfsat pigg jag också trots att vi somnade runt 4-5. Kan berätta lite om igårkväll, kom till Junia vid halv 9, då chillade vi lite och spelade guitar hero. Sen drog vi upp till Junias granne ett tag där vi tog de lungt, snackade och sjöng lite haha. Sen nångång på kvällen tog vi oss ut på roadtrip men vi landade på donken som vanligt. Efter de åkte vi hem och sov, inte så mycket mer. 

Borde egentligen fixa mig & käka frukost nu istället för att blogga men jag är så snäll så ni ska få ett inlägg här iallafall. Ska till stan med Emelie om ett tag för att kolla runt lite. Ska leta efter ett par svarta jeans, och det ska jag fan köpa också. Jaja, ni lär väl få se bilder på shoppingen om det blir någon. Vi hörs senare! 



Kommentarer
Postat av: nora

super fin e du! Hur gammal e du? :)

2011-08-12 @ 01:07:10
URL: http://nnorish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0