godnatt


Yeeaaah, fakesmile!

Kanske dags att sova...? Well well, kan inte dissa Madicken som vi sitter och tittar på just nu. Vi har varit och käkat på donken och haft lite kul hos Junia. Har även hittat min dröm-man från kreta på facebook! Vill gifta mig här och nu. Haha, juste vi satt och kollade på en film från elevens val när vi gick i 4an och gjorde en häst film hahah, så sjukt fult & men as kul, skrattade så vi grät. Nu tror jag att vi ska stänga av filmen & datan och röra oss mot sängen. Har klockan ställd på 10 så hoppas att vi kommer upp i någorlunda tid. Vi hörs när jag är hemma imorgon igen, PUSS!



Kommentarer
Postat av: alfon

sjukt snygg top eller var det är du har på dig! var har du köpt den?

2011-08-17 @ 09:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0