FREDAGKVÄLL



TJA! Sitter i soffan och chillar galet. Har nyss käkat lite donken och innan de sov jag 2 timmar också. Är nog inte så van vid att gå upp halv 7 på morgonen.. Blir riktigt seg så fort jag kommer hem från skolan & får kämpa för att hålla ögonen öppna. Nu är jag iallafall vaken och håller på & laddar ner nån bra film jag och mamma kan se ikväll. Mami har köpt massa godis & chips så blir en hemmakväll, riktigt skönt faktiskt! Imorgon ska jag in till söder med Junia för att shoppa, är riktigt shoppingsugen så det ska bli kul. Hoppas det är bra väder! Aja, ska kila nu. PUSS! 



Kommentarer
Postat av: EMMAS!

snygg outfit :D

2011-08-19 @ 23:19:03
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du är typ snyggast på denna jord...hejdå

2011-08-19 @ 23:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0