Frågor & svar

Tjena Tove! Du har ju en sån där body från monki som är randig. Den har jag också, men mitt problem är att det är så djup rygg på den så jag vet inte vad man ska ha för slags bh så det ser snyggt ut. Älskar verkligen ryggtröjor och den bodyn. Men jag har inte använt den så mycket för att jag inte vet vad jag ska ha under. Ser det inte konstigt ut om man har "bh-spännet" över ryggen? Vad har du till din?
Tjena! Hm.. har också det problemet hah. Men gångerna jag har haft den så har hag haft en kofta över så det har inte synts. Funderar på att klippa av banden lite och göra dom kortare så att man kan änvända den utan att bh bandet syns massa. 

när man googlar ditt namn så kommer det upp "du wunderliche Tove (Waldemar)", är det en sång om dej?
Stalker, sluta googla mig. 

Var ifrån är tröjan? Jättefin!! :)
Tack!! den kommer från bikbok & kostar 249:-! :) 

Vem är din bästavän om du verkligen måste säga 1? :)
Hm.. får väl säga Junia då! :)



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Haha mitt hår är överslitet. Men när jag klipper mig tar jag bara bort det allra värsta. Ditt hår är ju ganska långt det med! Och snygg som satan är du :)

2011-08-22 @ 21:58:08
URL: http://lisssvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0