charlies änglar / godnatt



Hej på er! Har precis kollat klart på Charlies änglar som gick på tv, förjävla bra film. Innan det sov jag typ 2 timmar också, vart sjukt trött efter skolan. Tycket att det är skitskönt att sova sådär på eftermiddagen men man blir så jävla väck när man vaknar, tror att det är morgon, kolsvart ute, kläderna på, frågar samma saker flera gånger och är bara allmänt borta, kanske bara är jag... Men men, imorn börjar jag halv 9 så ska försöka komma i säng strax och sova, har en ganska lång dag imorn & sen på kvällen ska jag & Junia in till stan och käka lite tacobar, har längtat hela veckan typ haha, så gott! Så måste vara pigg imorn. Hoppas ni har haft en fin dag, vi hörs imorgon efter skolan. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har Junia blogg? :)

2011-08-26 @ 16:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0