6/8

 
Bilder tagna nyss.
 

Haha åh, vad sliten jag känner mig (och ser ut). Gårdagens smink, äckligt hår osv. Åkte fan hem i pyjamas haha. Juste, har vart lite dålig på att uppdatera så ni har nog ingen aning om vad jag snackar om. Igår solade jag hela dagen, sen drog vi på fest hos Chris som fyller 16! Vi dansade, hoppade studsmatta haha, snackade osv, jättelyckat faktiskt! Vid kl 2 eller 3 drog vi hem till Eda i trångsund och sov, tror vi var 8 stycken som sov där haha. Och hon bor så sjukt stort, var ungdomar överallt på morgonen, i alla rum. Själv somnade jag på soffan typ kl 6. Sen var alla tvugna att gå upp vid 11 och åka hem. Vi fick springa till bussen så hann inte byta om, fick inte ens på mig bhn haha. Aja, kanske borde ta bort sminket nu & käka lite frukost. Latero!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0