18.05



Tog denna bild nyss. Testade mittbena lite, känns så jääkla ovant asså haha. Trivs inte direkt i det själv men tycker det är skitsnyggt på andra!
Hur som helst: Vat ute med hunden som jag skrev & som ni såg. Var jättehärligt ute i solen och vil lekte massa. Just nu sitter jag bara och chillar & väntar på att Junia ska käka klart. Ska träffa henne en snabbis & dra upp till centrum. Sen ska jag nog chilla hela kvällen & njuta av att inte ha några läcor än! Skulle vara kul om ni kommenterade lite mera också, men puss på er



Kommentarer
Postat av: Mar

Super fint! Ha så, sp blitt van :)

2011-08-23 @ 18:14:43
Postat av: Anonym

Du var jätte fin i mittbena! :)

2011-08-23 @ 18:27:59
Postat av: my elfstrand

HAHAHA jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!! Tro mig, det var jag om någon hahaa, krabat snutte. Haha stod och borstade honom i timmar verkligen, och mer än hjälpte alla som skulle rida honom haha, fan va sjukt att du kommer ihåg det och att du kom och tänka på det haha! :D Grymt snygg i mittbena btw! :)Puss

2011-08-23 @ 21:15:08
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: Cornelia

Skitsnygg i mittbena! ;)

2011-08-23 @ 23:39:01
URL: http://lisssvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0