17 augusti


Bilder tagna igår. Nya blusen också som mamma var snäll & hämtade i sickla på vägen hem.

Godmorgon! Är sjukt jävla trött just nu, men det är inte så konstigt va? 5 timmars sömn.. Aja, då lär jag väl somna bra ikväll iallafall. Skola som gäller imorgon och jag vet faktiskt inte hur det känns. Det blir nog bra, men känner mig inte redo att lämna sommarlovet än, det har gått för fort! Men men, what to do? Ska nog chilla resten av dagen, och sen ska jag & Junia dra och sola en stund tror jag. Men ska käka lite frukost nu, hörs snart! 



Kommentarer
Postat av: Linnea

Var är blusen ifrån? Och vad ska du ha på dig första dan i skolan? Sötis

2011-08-17 @ 12:22:48
Postat av: Alessia

Skitsnygg, vart är den ifrån? :)

2011-08-17 @ 12:33:45
Postat av: my elfstrand

Blusen var skitsnygg!!

2011-08-18 @ 01:57:11
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0