10 saker om mig



Fick nästan MVG i hemkunskap men suger rätt hårt på att laga mat.
Stör mig som fan på folk som inte ens är tjocka säger att dom måste banta osv.
Mina tur-tal är 5 & 7. 5 därför att jag fick ofta nummer fem på startlistan på ridtävlingar och då gick det alltid jättebra haha, & 7 för att jag fyller år datum sju i sjunde månaden. 
När jag gick i 4an lurade jag folk att jag hette Voldemort i efternamn men bara att det stavades annorlunda fast uttalades likadant.
Lärde mig typ i 6an att Amerika & Afrika inte var länder.
En av mina drömmar är att bli en av Victoria's secret angels, liksom många andra tjejers dröm.
Faller oftare för de snälla killarna än "badboys" som hulliganer osv. Men tröttnar så jäkla fort när en kille är typ toffel.
Är ganska ärlig & vågar säga ifrån om nåt är fel.
Är rätt feg av mig när de kommer till att gå hem själv på kvällen, släcka huset osv, tror alltid att nån förföljer mig eller att någon bil ska komma och kidnappa mig.
Är inte alls svartsjuk av mig & det är jag glad över, verkar så sjukt jobbigt haha. 




Kommentarer
Postat av: andrea hedenstedt

hahahaha voldermort! <3

2011-08-08 @ 17:53:27
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/
Postat av: f

Hahah. Tjöt när jag läste att du lurade folk med det, humor. Hahhahaha.

2011-08-11 @ 20:11:15
URL: http://lemonaade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0