00.37



Hej på er! Suttit och letat någon bild till detta inlägg i säkert en halvtimme nu.. har ont om bilder nu så får ta en liknande bild jag haft förut, men bättre än ingenting. Får ta & börja använda kameran lite mera antar jag! Har precis kollat på no strings attached, sjukt bra film. Älskar Lucy i filmen, så jävla underbar haha. Iallafall, har varit en lugn kväll. Morfar kom ett tag så har suttit och snackat med honom lite om flygplan & sånt där. Tänkte komma i säng hyfsat tidigt idag så jag kommer upp imorgon. Ska nämligen till farsta en sväng med Junia för att fika & lite sånt, mys! Antar att jag uppdaterar innan jag sticker iväg då så vi hörs imorgon istället. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0