lördag

hej på er! har varit i farsta centrum hela dagen så har inte kunnat uppdatera. gårkvällen var super mysig, vi kollade på paranormal activity, åt godis och snackade. så glad att jag har mina tjejer! idag fick jag bara med mig en ansiktsmask hem.. känner att jag blivit duktig på att hålla i pengarna! snart är jag riktigt rik. hehe.. aja, ikväll kommer emelie hit, ingen aning om vad vi skka hitta på, men något kul blir de iallafall. vi hörs senare! puss ♥

lite bilder från senaste dagarna:

snygga alice på resturangen i onsdags.

fina isabelle.

osminkade jag & snyggingen isa igår.


Kommentarer
Postat av: Tove ♥

bra blogg! :)

2011-04-09 @ 16:44:38
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0