Godmorgon


från weheartit.

godmorgon! efter ca 4 timmars sömn som satt ett jäkligt spår efter sig så sitter jag äntligen uppe och ja.. lever. har druckit min vikt i kaffe och sköljt ansiktet i iskallt vatten för att piggna till. det vart lite väl sent igår men sånt är väl ok när det är lov antar jag.

dagen i ära har jag faktiskt ingen aning om hur den ska spenderas. helst vill jag bara sovasovasova. men borde ta vara på sista lovdagarna och vara ute i solen så mycket som möjligt. får se hur de blir.. sjukt shoppingsugen också men måste faktiskt spara varenda krona till barcelona nästa vecka. haha jävlar vilka problem jag har! bäst att avrunda kanske. vi hörs senare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0