20 & 21 april


igår innan stan.

hej! blev inte mycket uppdatering igår var lite upptagen med detta: vid halv 3 åkte jag tll stan med amanda och ewelina för att kolla i affärer och middag på tacobar. riktigt mysigt! sedan drog vi ner till sjön med musik, vänner och eld. hängde där tills lite efter midnatt. kan inget annat än älska våren/sommaren!

idag vaknade vi upp hemma hos mig (jag, amanda, jesper & ewelina) och dom drog rätt fort så satte mig på baksidan i några timmar och solade lite. det är fan stört att det är så varmt och det är bara 21 april. men ska inte klaga! antar att det blir chill hela dagen och förhoppningsvis ännu en kväll vid sjön. hoppas ni stockholmare njuter av lovet till max! puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0