sjuk

 
hallå bloggen. ligger i soffan med laptopen i knät och kollar på några avsnitt av ugly betty. det var min absoluta favorit serie för nåot/några år sedan men har tyvärr missat massa så hänger inte rikitigt med längre. men har iaf boxen med dom första avsnitten, som enligt mig är dom bästa, så har lite mataton nu hehe.

jaja, vad jag ville ha ut av det här inlägget var att berätta att jag är sjuk, vaknade imorse med halsont och obeskrivlig huvudvärk så stannade hemma från skolan. så typiskt att jag blir sjuk lagom till helgen, suck.. får hoppas att jag mår lite bättre imorn. well, ska inte trötta ut er med ointressant fakta, så säger hejdå nu. Hoppas ni mår bättre än jag. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0