onsdag



bilder tagna nyss. hallå i stugan! sitter och diggar lite skön musik som the killers, coldplay, bruno mars
 och lite sånt bra. längtar mer än nånsin till frihet eller helg, vilket som, men helst det första alternativet.
är så trött på skolan att jag spyr, bränn upp skiten, tack! eller gör så att jag blir sjuk? nån söting därute
 som kan hosta lite på mig? behöver vara hemma känner jag. orkar inte längre. men värst av allt är alla
saker man missar såfort man missar en lektion. suck, en riktigt ond cirkel där.. over and out. spenderade några timmar hos emelie efter skolan, mys. ska snart käka lite middag sen sätta igång med pluggningen.
 vi hörs, kisses! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0