godmorgon!!

 
godmorgon sunshines. vaknar för första gången på länge i tid på en lördag. bestämde mig igårkväll efter jag kom hem från amanda att tvinga ner mig själv i sängen för att vända tillbaka på dygnet, så somnade vid 1 och ställde klockan på 10. skönt. brukar annars bli så att jag sitter uppe framför datan till 4 på nätterna och vaknar vid 3 dagen efter, det håller inte!

wellwell. idag har jag hela lördagen framför mig men har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på. är lite shoppingsugen (ovanligt?) så får se vad jag hittar på. nånting iaf, har tröttnat helt på att ligga hemma i soffan hela dagarna som jag gjort nu när jag vart sjuk. juste, jag mår prima nu, lite ont i halsen men annars är det toppen. skönt! ska dricka upp kaffet och käka upp frukosten nu innan jag hoppar in i duschen. later! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0