dear john


jag och mamma åkte och hyrde filmen dear john efter ensam mamma söker. har hört att filmen ska vara riktigt bra och sånt. blev dock lite besviken, hade förväntat mig lite mer faktiskt. den var bra, men inte ens i närheten av tex the notebook & the last song.

efter varje gång, då menar jag verkligen varje gång, jag sett en sån här film så börjar jag alltid tänka på om det finns på riktigt. sån kärlek alltså. kommer vi alla någonsin i livet hitta en sån kärlek som noah & allie har i the notebook? räcker tiden till? finns de någon för alla? jag hoppas verkligen, verkligen det. finns inget vackrare än sån kärlek.

Kommentarer
Postat av: my elfstrand

åh alla dom 3 filmerna, spec the notebook = <3

tänker också på om det finns sån kärlek efter jag sett såna filmer, sen blir man bara riktigt depp för att man inte har sig en liten pojkvän haha! :)

2010-10-18 @ 20:35:20
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0