ang. dålig uppdatering

förlåt, verkligen förlåt för bloggen varit tyst senaste dygnet/dygnen. men hinner verkligen inte. har ju somsagt prao nu. och praoar på mitt förra stall där jag red för ett tag sen för er som bryr sig. jag börjar kl 2 och kommer hem vid 8, och då är inte de första jag tänker på att skriva i bloggen.. tyvärr. och jag sover hela morgonen så det finns liksom ingen tid. ledsen! men ska försöka så gott det går så att jag inte förlorar er läsare. ska hoppa i säng nu. vi hörs.. ja när vi hörs. puss ♥


Kommentarer
Postat av: my elfstrand

vilket stall? :)

2010-10-20 @ 14:59:25
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: lollo

e de på skutan du praoar Rider du fortfarande

2010-10-24 @ 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0